Daniel Hansen

21 September 2013

Just nu sker det mycket, men det kanske bara är för att jag är mer i skolan än vad jag var innan sommaren som det känns som om att det sker mycket. I vilket fall som helst så finns det mycket utställningar att se och att söka. Jag spenderar dagarna med att sitta i min ateljé och läsa om saker som objekt orienterad ontologi, ekologi, semiotik, femenologi och en hel massa annat som jag knappt hinner snappa upp längs vägen. Tiden går så fort och biblioteket ligger mittemot vår långa korridor på sjätte våningen.
 
 
Något som kan ha med saken att göra är att jag har en ny ateljéplats på skolan. Jag sitter numer på sjätte våningen och ser ut över havet, eller lite av det i alla fall, det mesta täcks av shoppingcentret på andra sidan vägen. Det gör det enklare att sitta i skolan när jag kan få lite ljus när solen är framme på eftermiddan, eller stirra ut över bergen. 

Med mycket information in så kommer det mycket tankar ut, mest i form av text men även som fotografier eller som det som står och lyser på skrivbordet. Det jag gör just nu är väldigt influerat av det jag läser och jag hoppas på att kunna nå även de som inte är lika intresserade utav de olika teman som jag arbetar kring just nu.

Jag tänker väldigt ofta att jag borde börja blogga mer, någon dag kanske det sker.
Fuck Buttons – Stalker

Kommentarer


Kommentera inlägget här: