Daniel Hansen

9 Februari 2014

 

5 Februari 2013

 
Nu har jag vart här i några veckor. Mest har jag nog samlat på saker och försökt se så mycket som möjligt av stan. Jag har nog väntat på att skolan ska 'börja på riktigt' med kurser och vart annat men även nu när det har skett så sitter jag och samlar på saker. Jag vill finna kopplingarna mellan luckor i fossilregister och växten jag har hemma i sovrummet, sånt känns viktigt just nu.

Jag har börjat på en kurs om Nietzsche, det har bara vart en föreläsning än så jag har nog inte hunnit lära mig så mycket. Vi fick en text om tragedins födelse som jag har svårt att förstå, den är som en svår soduko, det finns där det gäller bara att det vill visa sig.

Jag tror verkligen att jag kan vara i den här stan i ett tag till.
 
http://www.youtube.com/watch?v=y2cQvZPX3OY