Daniel Hansen

26 November 2013

 
En bild av helgens discokula. Sindre, AC och säkert några till hade ordnat en liten fest efter vernissagen i skolans galleri som var väldigt fin, bra stämning, ølsalg, inga bekymmer. Men jag fick gå hem ganska tidigt eftersom att jag skulle vara skådis i Tobias film dagen efter. Vi körde upp längs ån och filmade när jag rodde runt i en gummibåt i regnet. Dagen efter åkte vi tillbaka och tog scener när jag slog upp ett läger. Det har varit väldigt kul än så länge, alla drömmer väll lite om att få vara skådespelare, och jag ser verkligen fram emot att se hur resultatet blir. Jag kommer nog slänga upp en länk till det här om den dyker upp på nätet i framtiden.

I andra nyheter så söker jag numera även bostad i Malmö,
Sveriges bostadsmarknad är en märklig plats.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: