Daniel Hansen

13 Maj 2013

Jag har varit i skolan och skrivit och funderat. Jag har spelat fotboll. Jag har sprungit. Jag har ätit. Jag har lyssnat på musik. Jag har städat. Jag har suttit och stirrat in i väggen. Jag har druckit. Jag har pratat med människor. Jag har varit på föreläsningar. Jag har haft möten. Jag har gjort festival. Jag har drivit galleri. Jag har bokat en tågbiljett härifrån. Jag har oroat mig så himla mycket. Jag vet inte över vad. Jag har arbetat. Jag har bråkat och bråkats med. Jag har bestämt mig för att komma tillbaka. Jag har sett solnedgången. Jag har hatat min ateljé. Jag har jag jag jag jag skriver så mycket så mycket vad ska det bli av det. Jag har inte kommit med på høstutstillingen men jag ska fanimig få støtte från kulturrådet det är vad det ska bli av allt skrivande.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: