Daniel Hansen

1 Augusti 2012

Här är några polaroider som jag tog i trondheim när jag var där på skolans utslagningsvecka.
Huset i den här bilden stog vid kanalen som gick genom västra delen av centrala trondheim,
det såg ut lite som haga där, men bara lite.
Den här bilden är från en hall i skolan, på kvällen kändes det som om att solen lyste underifrån där vi satt på sjätte våningen och stressade för att blir färdiga med ett arbete att visa domarna.
Den här är från ett berg, jag tog den efter att vi kört skitfel på vägen hem och tog en genväg på vägen till vägen som vi egentligen skulle varit på. Vi hamnade mitt i ett landskap med höga snötäckta berg och några enstaka utspridda små granar, så det var inte så farligt att vi körde fel.
 
Idag fyller jag år.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: