Daniel Hansen

21 Januari 2014

Skolan har börjat och det nya året har börjat, jag är inte säker på vad som känns mer surrealistiskt men om jag måste välja en så är det nog det nya året. Det är ju det nya året som inneburit att jag flyttat till Malmö, att jag druckit öl på möllan, att jag gått runt i Göteborg och undrat varför jag ens flyttade därifrån för över tre år sen, att jag ätit falafel på yalla yalla. Hur som helst så har jag numera en ateljeplats, ett vitt litet rum på femte våningen med en dörr, ett lås och ett takfönster. Jag hittade en mini-säng i korridoren, golvet är täckt av oranget pulver och papper där det står om planetens förhistoria och om hur den nya förhistorian just har börjat.

Jag blåste nästan omkull idag och älskade varje sekund.

Iamamiwhoami – u-2 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: